Carolina

Kvällen... :)

Publicerad 2009-06-22 21:19:32 i Allmänt,



:-)

Ikväll har jag och syster laga mat.. Tacos blev det.. jag tussade runt.. rörde lite i köttfärsen och drack rosè vin.. en toppen kväll alltså.. syster skärde alla grönsaker.. mamma säger att det heter skar.. men va fan spelar det nån roll.. alla vet ju vad jag menar.. nu har mor fått i sig allt för mycket rosè.. hon galer som en kråka till allsång med lotta på liseberg.. vi åt tårta till efterrätt iallafall... Vilma tyckte inte att hon behövde gifta sig än, för hon puttade omkull tårtan, och sa det dröjer.. mamma höll i min så den inte ramlade.. men det blev jobbigt när hon lära hålla  H:s oxå... :) sötaste mor!!!

Kommentarer

Postat av: mammamia

Publicerad 2009-06-22 21:34:23

Kram!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela