Carolina

Blev det en trevlig midsommar?

Publicerad 2009-06-20 08:34:48 i Allmänt,

Nja.... för min del blev det väl sådär.. vi åt och drack jätte gott iallafall... Tack lillebror som var chaffis..

Nu ligger jag i soffan och tittar på Jönssonligan.. skit kul!!! :) nu är den slut... kanske ska förska sova en sväng till, men jag börjar bli så j-la hungrig.. hm.. vet inte nå vad jag ska skriva nu menmen..
Idag ska jag rida Signe en sväng.. kanske för mamma om vi är på ridbanan samtidigt vill säga... :)
sen ska vi nog åka upp till Bjuråker ikväll.. nä, ska nog ta en daim bit, såg att det fanns en i kylen...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-06-21 00:00:14

Vad synd att det bara var sådär..

Hemma på vår gata i Vallsta hade vi det toppen.

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela