Carolina

Nyklippt

Publicerad 2009-07-07 21:56:10 i Allmänt,

Japp.. då var jag nyklippt och nöjd.. är så himla skönt att se utväxten försvinna på 3 tim.. :) men jag vill att mitt hår ska lukta och var så här välkammat och fint hela tiden.. men inte då.. jag bara orkar inte innan jobbet.. känns vilketfall som att alla på mitt jobb skiter i om jag har borstat håret eller inte... så..

Nu har vi ätit.. gravad lax, gravlaxsås, färskpotatis, ägg, gräddfil och egen gräslök. till det druckit en mariestads.. mumma!!

Nu väntar sägen.. yeah!! ska sova innan 23.30 idag... är så less på att vara trött.. och det blir jag när klockan springer iväg mot 1 varje natt och väckarklockan står på 05.20...

I morgon bär det av mot Gävle med H, efter jobbet.. han ska handla lite saker och jag ska titta runt lite tänkte jag...

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2009-07-08 12:06:00

Välkommen till Björke också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela