Carolina

Moläta och lite annat!!! :)

Publicerad 2009-07-06 23:13:04 i Allmänt,

Det har hänt en del sen sist.. (kortfattat)
Tävlade i lördags i Bollnäs med Signe.. gick bra, red en Lätt B:3.. 59% fick dom poäng jag skulle ha.. allt från en 2 till fem 8:or.. så jag är nöjd..
Lördag em tillbringades först i båten.. vi åkte till vallsa och åt.. det var räkafton.. gott!! Johan ko1m dit och gjorde oss sällskap.. sen åkte vi till Bollnäs och Långnäsparken.. Lyssnade på Rosenström.. han var bra!! men det blev sent som vanligt.. så igår sov jag till halv 3.. hepp!! :) med typ en timme vaken vid lunch... jaja.. skönt var det iallafall!! Bjöd familjen på tårta sen for vi till bjuråker och åt på Avholmsberget.. jag åt köttbullar och potatis.. mums! Obs.. från barnmenyn!!! :) sen fikade vi hos PG..


Nu till dagen...
Det var moläta i Järvsö.. Camilla, jag och syster åkte dit för att äta gott och lyssna på musik..
Det slutade med att syster stod på scen och sjöng.. Bed of roses.. hon var så duktig!! Tack Sara för hjälpen att få upp henne... vi åt pärgröt och fläsk.. nån hallonefterrätt och ostkaka.. Vilma åt en massa kladdkaka..
Det var riktigt trevligt!!

Bilder..



Jag är INTE hård och besynnerlig.. tuggar fläsk bara!!! :)


Syster äter kladdkaka...


Jag drack sockerdricka... :)


Mycke barn.. många magar!! :)


lite lätt nervös tror jag!!


Super duktiga syster!!! :)




 

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-07-07 02:27:02

heter han som spela gitarr adam ???¨har jobbat med honom! :) järvsökille.

världen är bra liten...

fina bilder!

Postat av: Carolina

Publicerad 2009-07-07 05:56:20

Ja, han heter Adam.. världen är bra liten.. haha :)

Postat av: Vilma

Publicerad 2009-07-07 11:13:36

JAG SA JU ATT DET KAN VA BRA MED FLASKBILDER ;O XD

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-07-07 12:23:32

Ja världens bästa moläta och världens modigaste Vilma! Tack för att du inte la in när jag ser ut som en buffalogroda:-)

Postat av: Bäste bror!

Publicerad 2009-07-08 00:07:26

Tänk vilken duktig syster vi har, tur att vi har lärt henne allt vi kan ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela