Carolina

Dagen..

Publicerad 2009-07-01 23:09:49 i Allmänt,

.. har rullat på, varmt, varmt och ännu varmare.. har fått så många bromsbett i dag uppe i slyn.. så det ser ut som att jag har vattkoppor (heter det så?)på hela benen... men vi blev klar med tråden iallafall och hästarna kan flytta dit.. undra bara om det är nån ström.. nja, tror inte det men.. Roosa jag lovar att meddela om det är ström.. för då är det nåt fel.. hepp!!! :) och appropå Roosa så önskar jag henne en fantastisk semester.. med början i morgon!!! :)

Nu håller jag på att smälta bort här inne, ska gå ner och ta en KALL dusch sen blir det sängen.. H jobbar, men han borde nog vara klar snart.. hoppas jag..

Go natt alla!!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-07-02 15:01:21

Tack!

Ja är det ström så måste det gå på nåt intranät via nån station nånstans där man minns anar det:-)

Snart har du med semester!

:-)

Postat av: Noomi

Publicerad 2009-07-06 22:57:12

Hehe, näe det var Sussi som lockade mitt hår :) Blev skitnöjd med det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela