Carolina

Sovmorgon bra eller dåligt?

Publicerad 2009-02-22 11:03:31 i Allmänt,

Jag ska iallafall inte ha sovmorgon.. mår alltid som ett slakt första sovmorgondagen.. och eftersom jag klev upp i tid i går så kom den dan idag...så från och med nu så blir det bara sovmorgon om det kan ske 2 dagar i följd...
känns som att jag är super bakfull och att jag igår sprang rakt in i väggen så nacken gick av..
men jag drack inte en droppe igår, inte ens smutta på nå vin.. med tappningen av matlust så tappades även vin-drickar-lusten bort... och då är det nåt som är fel när jag inte vill dricka ett glas rött.... jag som älskar ett glas rött eller två eller....... :)
nu ska jag försöka ta min stela nacke och kropp ner i duschen och vakna till liv..
sen ska jag och lillasyster åka och hälsa på mormor... hon har nu sin vecka på hammrelund.. så då blir hon glad av lite besök, nu när hennes make och deras 3 barn har varit på en tripp till Helsingfors i helgen... vilket då är min mamma.. jag tycker det är bra.. för då har mamma handlat lite åt oss på båten.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela