Carolina

Trött

Publicerad 2009-02-24 22:27:23 i Allmänt,

Jag är så fantastiskt trött just nu,  vet inte varför jag är uppe fortfarande. Jag funderar på varför det är så himla svårt att gå och lägga sig i tid. jämt är det samma visa, vaknar på morgonen helt outvilad.. säger högt och tydligt att i ikväll då blir det läggdags i tid.. sen sitter jag här i soffan på kvällen och tittar på klockan.. men nu skulle jag ha lagt mig för länge sen.. jag förstår inte hur svårt det kan va?! ikväll har jag iochförsig jobbat ett tag.. hästarna ska ju ha kvällsmat dom med.. men nu kunde jag ha legat i sängen...

I dag har jag och H gjort ett ryck med alla dessa tomma flaskor både hårda och mjuka.. dom fyllde hela skafferiet och var även på väg ut från skafferiet när man öppnade det.. förstår inte varför man drar ut på att panta och slänga glas.. det går ju ganska fort när man väl gör det.. kanske för att man blir så förbannat kladdig om händerna.. tur att ica i Arbrå har handfat vid pantningsstället.... :)

Kommentarer

Postat av: Noomi

Publicerad 2009-03-03 12:12:51

Känner igen mej i det du säger om tidig läggning... Hur svårt kan det vara egentligen att hoppa i säng i tid på kvällen? Men tydligen för svårt för att göra det ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela