Carolina

Rubrik?!

Publicerad 2009-02-20 16:25:09 i Allmänt,

Denna fredag började både bra och dåligt... fick vakna upp i armarna på min kära Tomas.. finns inge bättre. men dock en halvtimme för sent.. Camilla ringde och väckte oss, men allt blir så konstigt när man vaknar på de viset.. men jag yrade omkring och fick i mig filen och kaffet sen for jag til stan.. var på körskolan först, sen var det klippning.. det är så himla skönt att åka till frissan.. färg och klipp blev det.. det bästa är föningen efteråt, känns så lyxigt. tänk om jag alltid kunde ha nyfönat hår..hm..kanske lite onödigt med tanke på det jobb jag har, åh.. här kommer jag med nyfönat hår, det är -20 grader ute så nu tar jag mössa på.. sen syntes inte det nå mer.. men dom dagar jag inte jobbar och inte ska rida.... vänta.. det fanns tydligen ingen dag för det.. så.. jag får gå med mitt ofönade, oborstade hår... färdigt funderat....


En liten bild på håret efter senaste klippningen.. det vart ungefär lika denna gång... tycker om färgen, inte super blond som jag var i sommras men ändå inte mörk.. för jag vill nog bli ljusare i vår... :)
Nu ska jag köra Kicki till tåget..

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-20 23:33:23

Ja men vi kan ju gå två då och vara i vår snygga frisyr därunder nånstans..

Huvudsaken är ju att vi vet att vi är snygg...egentligen liksom..

Hehe



Ps.

Jag trodde att ni var vaken......:-O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela