Carolina

Mitt under melodifestivalen..

Publicerad 2009-02-21 20:52:49 i Allmänt,

...kände jag på mitt högra öra och jag kände nåt konstigt.. sprang in på toan och satte örat mot spegeln.. det har flagnat... jag förfrös det förra veckan, när jag var ute och red (galopperade ute på ridbanan)  i -20 grader + vinddraget... utan mössa eller muffar på hjälmen..
när jag kom in efter turen så kändes det lite konstigt i lilla örat men jag funderade inge mer på det... efter ett par timmar kom smärtan och den knallröda färgen.. efter några timmar till kom svullnaden.. sen satt detta i ett par dar.. när den knallröda färgen och svullnaden lagt sig så blev det några dagar med kli och en konstig stickande känsla..  men jag visste inte att det blev samma slutresultat som när man bränner sig i solen.... coolt!!!

gud va snygg Alexander Bard är i glasögon och ridhjälm... han är ju inte sann..... :) kan inte sluta skratta...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-22 00:12:53

Oh no... nu flagnar det alltså...inte bra..hm



Haha..ja jag knäppte på tv,n precis när det var nån duell eller så, eftersom jag totalvägrar titta på det där, sen jag såg det första gången och höll på att dö..

I varje fall, vad fan ser man när man knäpper på? Jo Evald...eller nej nej, jag menar Alexander Bard i ridhjälm och enorma glasögon...hahah

Jag höll på att dö. Det var kvällens behållning



Appropå ingenting..

Det verkar som att du har fått din dongel??....??

Postat av: carolina

Publicerad 2009-02-22 10:04:02

Japp, jag har fått min dongel... installerat den helt själv... :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-22 22:09:02

Bra Carolina!! :-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela