Carolina

Mår inge vidare..

Publicerad 2009-02-22 18:47:04 i Allmänt,

Har gjort allt jag ska idag.. varit hos mormor, handlat lite.. ridit min fantastiskt underbara häst... det gick super idag.. jag är så nöjd!!
men jag har en konstant illamående känsla i magen.. DÖR om jag håller på att få magsjuka, det värsta jag vet.. nästan, finns en annan sak också... :( 
iallafall, jag funderar på om jag ska försöka äta en liten tallrik med hederlig Bollnäsfil.. för jag är ju samtidigt hungrig.. kan vara det här som började igår, när jag inte mådde så bra...




Signe och jag i sommras

Kommentarer

Postat av: Noomi

Publicerad 2009-02-23 11:09:46

Säg inte att du håller på att få magsjuka också :S Jag kanske smittade dej över telefon när Andreas pratade med dej :P

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-24 20:33:25

Tror faktiskt den andra saken är värre=) Hoppas på magsjukan. Eller.....? Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela