Carolina

Måndag

Publicerad 2009-02-23 21:47:24 i Allmänt,

Äntligen är denna dag över.. sitter nu i soffan med ett glas vin, filt och datorn.. det har varit en väldigt..hm.. innehållsrik dag på många olika sätt... men slutresultatet blev.. ja.. just det..ett glas vin... 
Hunken håller på att montera ihop väggfästet till sin nya super tv som han har inhandlat idag... kul tycker jag.. :) Nu vart han irriterad på en advokat på tv:n som sa: man kan inte jämnföra det här caset med blabla.... jag tål inte folk som lägger in engelska ord sådar... han kunde lika gärna ha sagt fallet... jätte upprörd blev han mellan skruvarna och lappar och allt.. helt otroligt, jag hörde knappt att killen sa så.... :)

nu ska jag gå och lägga mig.. för i morgon väntar en ny dag med nya friska tag... jippi.. längtar så!!! :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-25 22:12:03

Jodåsatte.....

Hehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela