Carolina

Ingen sovmorgon...

Publicerad 2009-02-20 22:03:39 i Allmänt,

Hade tidigare idag en föhoppning om sovmorgon i morgon... fick just reda på att det inte blir nån....
måste släppa ut hästarna. då tänkte jag först att jag skulle åka hem igen efter och sova men insåg nu att nä.. lika bra att mocka, rida båda hästarna och sen åka till flästa och byta häst i hagen och fodra där.. då är jag kanske klar med allt vid lunch. Vore ju toppen.. men då borde jag helt enkelt gå och lägga mig nu. ja.. men det är jobbigt, just det lilla rycket som måste ske innan man ligger i sängen.. det blir oftast lite för utdaget..


Så här känner jag mig också ibland!!!

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2009-02-20 22:06:25

HAHAHAHAHAH sötare är det svårt att bli ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela