Carolina

Ingen matlust...

Publicerad 2009-02-21 19:01:34 i Allmänt,

Min matlust är helt borta.. har knappt ätit nåt på flera dagar... så nu ikväll var jag så hungrig, benen skaka och jag hade super huvudvärk.. så jag åkte ner till Corner köpte en kebabsallad - pasta + bea.. åkte hem, tänkte att nu, nu ska jag äta.. jaha.. fick i mig all sallad knappt nå kött och inge bea.. allt bara växer i munnen på mig... och nu mår jag nästan illa... blir så less.. jag vet ju att nu när jag äter min inge-kolhydrater-diet så måste jag ju äta som en häst.. men det går inte.. det kanske kommer igång när jag börjar jobba ingen och rör på mig.. men det är ju det som är grejen, jag rör mig ju hela tiden nu också fast jag inte jobbat normalt.. ridit varje dag osv. ja, ja.. det märks ju.. men det börjar bli lite jobbig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela