Carolina

Det har snöat...

Publicerad 2009-02-26 06:45:25 i Allmänt,

Nu trodde jag faktiskt att det hade snöat klart för i år.. men nej.. här har det snöat halva natten... orkar inte plumsa omkring i snö.. jag har ju fått nya fina jobbkängor men ändå.. det räcker nu..
jaha.. lyssnade nu på vädret och det ska snöa från och till hela dan... kul!!!
har just packat lilla fikapåsen, är nu redo för en ny arbetsdag... men först ska jag väcka Hunken som sussar så sött.. sen ska hundarna få komma ut en sväng...
Hoppas alla får en trevlig torsdag!! Det ska jag ha!!! :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-26 22:16:29

Jösses, hinner ud blogga innan du åker till jobbet också...hehe

Ja tack för all snö gud..eller nåt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela