Carolina

Söndag

Publicerad 2009-04-05 22:13:27 i Allmänt,

Nu har denna helg rusat  iväg. vad har jag gjort? igår så hjälpte jag mamma en sväng i stallet på morgonen. sen red vi. vart dålig så jag la ner allt i nån timme, sen blev jag lite bättre.
kvällen tillbringades hos mor med mormor, morfar, Noomi och bror. Vi hade ett litet kalas. Mamma fyllde år i fredags och bror igår så. Drack en del vin och åt god mat.  väldigt trevligt.
idag hade jag sovmorgon.. super skönt!!
var sen in till stan med H, fikade och tittade lite. 
Nu ska jag strax göra ett jouryck...   

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2009-04-06 15:00:45

haha! näe du har inte för mycket runt midjan för den! de är de e bara du som tycker isf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela