Carolina

Handlat..

Publicerad 2009-04-01 21:20:40 i Allmänt,

I dag efter jobbet åkte jag och H in till stan..
Med mig hem fick jag äntligen (efter ett par år av funderingar osv. har inte tagit tag i det, bara pratat om det)
ett par riktiga solglasögon..  Gucci blev märket.. och ja, dom kostade en del men det är det värt.. :) ursnygga och jag är SÅ nöjd.. köpte också en ny liten telefon.. billig och enkel. tills den jag vill ha kommer ut på marknaden... finns ingen nu som jag tycker om.. blir ju inte ledsen om min gamla kommer tillbaka, det är ju den bästa telefonen som finns..
kanske tar ett kort på brillorna i morgon.. orkar inte nu.. ska går och lägga mig, min nacke tycker att det varit lite mycket idag...
Go natt!!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2009-04-02 21:34:28

Härligt att du har börjat jobba igen, då uppskattar man ledigheten bättre :)

Postat av: Emily

Publicerad 2009-04-03 21:43:59

Kul med nya brills!

Jag har också ett par riktiga och det är SÅÅÅ skönt, speciellt när man kör bil... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela