Carolina

Dan före kalas, har vi idag..

Publicerad 2009-04-06 21:45:52 i Allmänt,

...för i morgon hinns det inte med nåt sånt.. vi har ätit mat (hämtmat) men ändå.. druckit vin och jag har just gjort efterätt.. sitter och väntar på att min Hunk ska komma ner och äta den med mig.. det blev fruktsallad med grädde... mums.. men han är så seg...
I morgon ska jag vara förridare på travet.. så min födelsedag tillbringas på hästryggen.. men det är skoj, riktigt roligt att defilera... har alltid tyckt det... hm. annars skulle jag nog inte göra det.. bra, Carolina.. du är så smart.. tänk att jag kommer på mig själv att skriva såna självklara saker ibland.. nu kommer han... :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-06 23:17:28

hoppas att det var god efterrätt. Jag har just ätit kvällsfika - ost/kalkonrulle och kiwi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela