Carolina

SPÖREGN

Publicerad 2008-10-02 20:28:25 i Allmänt,

Gud vad fantastiskt vädret är...
jag har ju inget emot regn om jag får sitta inne.. men mitt arbete innebär inte så mycket sitta inne... eller lite i små doser ibland... just i dag var det en sån dag när jag fick sitta inne... i aulan på Torsberg...
och lyssana på en farbror som pratade om löner... hepp..  iochförsig så var det på nåt vis lite intressant men jag blir ju så TRÖTT och seg.. min ena kollega som var med var ännu tröttare och tog nog en och annan tupplur... :)  jag hade klockan mitt framför mig och då går inte tiden fort..jag stirrade ju på den från kl. 1 till halv 5...  

Ikväll har jag jour och har just haft utryckning...
En elev med en sjuk kanin... OBS!!! väldigt sjuk... den är nu och äter gräs på andra sidan....
det positiva med jouren är att jag är ledig i morgon... jag går och tänker på det hela tiden.. då blir jag lite gladare... :) men min nästa jour då får jag gå med.. ja, just det... FRÖKEN ROOSA... jihoo... det gör att just den jouren  inte känns lika jobbig såhär i förväg iallafall........
Nu ska jag ut och mata hästarna...

Kommentarer

Postat av: Fröken Roosa

Publicerad 2008-10-02 21:18:44

Hehe..ja det blir en liten revival på the jourevenings from hell. Det ska bli kul, om nu en jour på höstfesten kan vara kul.

Jasså kaninen är nu ett minne blott? Så trist. Vad var det för fel? Det vet man kanske inte? Kaniner dör ju som flugor. Antagligen därav deras hysteriska fortplantningstänkande!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-10-02 22:09:02

Usch, ja jag förstår det. Som hon höll på med den där..

Den kanske drunknade...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela