Carolina

här igen..

Publicerad 2008-11-06 19:24:50 i Allmänt,

Men... vad jag har varit frånvarande här.. men men.. har inte haft ork och lust att skriva nåt på väldigt länge...
livet har väl rullat på..
varit i Umeå i 3 dagar med jobbet.. händelserikt..händelserikt.... :)
haft vattenläcka i vårt nya fina super stall.... då la jag ner allt och tog ledigt.. orka inte nå mer.. jo.. sen kom vintern också.. det var kul!!!!!
jo, just.. det absolut bästa med Umeå var nog Gina tricot.. och scarfmannen på torget... oj, vad jag handlade...
har ju också väldigt snälla arbetskamrater.. så jag fick bo med Hunken!!!! :) TACK!!!!

Ikväll har jag jour.. hepp vad skoj!!! hoppas alla är lugna och stillsamma!!! SNÄLLA!!!
Nu ska jag åka till gulahuset och duscha...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-11-07 08:55:46

Ja men det var ju det som gjorde att det händelserika(del av i alla fall) kom fram i ljuset..hihi..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela