Carolina

Tiden läker alla sår..

Publicerad 2008-03-01 15:19:08 i Allmänt,

..sägs det...
...inte mitt...
just nu har jag en stor, stor klump av saknad i min magen.. den kommer och går, men våren är ju som alltid värst.. det kanske inte är av just den anledningen idag med tanke på snön som vräker ner.. men det har varit mer vårliknande väder och det är just lukten av vår som gör att jag minns...allt...precis allt!!! det går bra när jag jobbar eller har folk runt omkring mig.. men när jag blir själv blir det jobbig.. jätte jobbigt...det var väldigt länge sen jag hade sån här stor saknad som jag har nu och har haft några veckor... vet inte riktigt hur det kommer sig men så är det iallafall..jag vill bara gråta...och ja, jag gör det ibland och visst känns det bättre efteråt..det gör det..




Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-03-03 08:55:55

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela