Carolina

..

Publicerad 2008-03-02 16:53:46 i Allmänt,

Jag tycker att det är väldigt svårt det här med att man måste ha en rubrik... mina inlägg behöver ingen rubrik!

I morgon är jag iallafall ledig... skönt.. lite sovmorgon ska jag nog unna mig.. känns som att jag behöver det. men idag har det gått väldigt bra att jobba trots en liten aning av trötthet.. kan ju bero på vin-intaget igår kväll..
jag var liksom trött i huvudet bara...
nu ska jag åka ner till ica och inhandla kvällens mat.. tror att jag ska göra tacogratäng... hepp!!! det är ju inte så svårt...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-03-02 19:39:33

Nä å hepp, jag ska brottas med ordföranden i "De Munvigas Riksorganisation"...puh...

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-03-02 19:41:18

Nä å hepp, jag ska brottas med ordföranden i "De Munvigas Riksorganisation"...puh...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela