Carolina

...

Publicerad 2008-03-20 21:34:21 i Allmänt,

nu är jag tillbaka från Blåkulla.. det blev en kort tripp dit idag.. resan gick fin och jag klarade både start och landning... :-)
sitter nu och funderar på vad skönt det ska bli med 4 dagars ledighet..
i morgon ska jag ha sovmorgon!!! det kanske inte blir lika länge som jag hade planerat med tanke på att Hunken ska iväg nån gång på förmiddan och jag lär ju inte kunna sova när han kliver upp... men då är det bara att ta en tur ut med Matilda och "kusinerna från landet" när jag kommer tillbaka är det bara att sova vidare...

sen får jag se vad helgen har att erbjuda... ska inte göra nåt speciellt och det är så skönt!!!

nu ska jag ta en dusch och fara hem till fiskarna.. och har jag tur så är den nån där på besök... eller jag vet att det är nån där på besök.. så jag har tur!!! :-)


image19

he makes me happy

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2008-03-20 21:42:53

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-03-21 16:44:34

Ja och fiskarna har ju en otrolig tur som får se dig en gång;-P..heheh
Glad Påsk!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-04-01 21:56:41

Nu så är du utmanad också! ;-)

http://wildros.blogg.se/1207078524_utmanad.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela