Carolina

6 Juni...

Publicerad 2008-06-06 12:55:00 i Allmänt,

Jag så nöjd med mig själv så det finns inte...
har äntligen efter 10 år och en massa strul varit till läkaren i dag(obs!!röd dag.. jag betalade inte..Tack!!) och han har kollat på min nacke.. han ska nu skicka in dom sista papprena till försäkringsbolaget... detta har legat som en sten i magen på mig ett bra tag och några år.. men nu är det bara att vänta och se vad dom säger...

Nu ska jag gör ingenting ett tag innan hästarna ska in.. kanske gå ut en sväng och lata mig i solen men jag vet inte är ju ledig och då kan jag ju vara inne när jag får... solen tog knäcken på mig och min rygg igår...
i morgon ska jag och Camilla kanske till Helena och våldgästa hennes brygga om det fina vädret håller i sig.. :) och då läre nog huden få en liten paus idag faktiskt...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-06 23:47:23

Det började med ett par fiskar i toalettstolen...undrar var detta ska sluta :-p

Ja bryggan here we comes.. :-)

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-06-06 23:47:42

Det började med ett par fiskar i toalettstolen...undrar var detta ska sluta :-p

Ja bryggan here we comes.. :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-06 23:48:02

O vad många det blev..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela