Carolina

Nu är det en konstig känsla i kroppen..

Publicerad 2008-06-18 18:03:37 i Allmänt,

Är jätte, jätte trött efter att ha flyttat ut en massa möbler från "sundins" och ridit..
hungrig som en varg...
men av någon konstig anledning så skulle jag vilja gå ut på en promenad(tror att hundarna också vill det)..
tänket ringa Camilla och fåga om en liten grupp-promenad men sen kom jag på att det sista hon sa innan hon åkte hem var att hon skulle ha gäster... bra att minnet är så långt..
sen så vill jag få fart på en cykel.. men jag behöver Hunk-hjälp då.. och han bara jobbar och jobbar och jobbar just nu.. hm.. kanske ska bubba ut en från förrådet och se om jag iallafall kan pumpa däcken..ja.. det ska jag göra.. men först läre jag leta reda på vart  Hunken befinner sig och få nyckel till förrådet.. det ska jag gör nu....

                            

Dom ser lite promenadsugna ut.... :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-06-18 21:27:28

Det är så jävla praktiskt med en Hunk!:-)

Postat av: mamma

Publicerad 2008-06-19 09:09:49

hoppas att du har ork att bära möbler en gång till snart...

Det är praktiskt med cykel också..

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-04 21:23:50

Ja det ante mig nästan;-)

Det på midsommardagen menar jag..hehe

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-09 12:52:45

Du är nominerad:-))

http://wildros.blogg.se/2008/july/nominerad.html

Jihoo va??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela