Carolina

Klockan är nu tolv..

Publicerad 2008-06-14 12:22:16 i Allmänt,

..och jag har faktiskt hunnit med en massa redan.. klev upp i tid idag.. hepp!! men det var segt i morse.. vin-intaget igår gjorde sig påmind.. men sen red jag signe en liten snabbis på Nytorp.. hon är för fin alltså!! efter så tog vi fram selen och vagnen.. och körde en sväng.. allt gick jätte bra!! Tack Camilla för hjälpen!!!! men tiden rann iväg och mor som skulle ha bilen 11 fick den inte förens halv tolv.. men det var glada miner vilketfall... nu sitter min syster nere i stallet och väntar på mig.. hon putsar selar tills i morgon.. Magnus har två hästar som startar på Bollnäs travet. jag bör kanske nu gå ner och hjälpa henne NU...

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2008-06-14 19:05:21

Vin- 15 %, var det så? Vinet jag tycker är gott just nu är bara 13,5 %, australiensiskt, lila o vit etikett, heter De Bortoli, kostar ca 70 kr, årtal 2006 Shiraz. Vi ska på 3:e hundutställningen imorgon, kanske Hilda tar sitt tredje 1:a pris o cert, isåfall blir hon utställningschampion.

Heja Sverige ikväll!!!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-06-14 20:48:59

Varsegod ;-)

Det var bara roligt och...intressant...

Postat av: Carolina

Publicerad 2008-06-18 18:06:19

Till moster...

Ja.. det stämmer.. Alaja tror jag det heter.. vet inte vilken årtal det är och allt det men jag vet att det är super gott!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela