Carolina

Fredag!!!

Publicerad 2008-06-13 18:58:32 i Allmänt,

Så.. nu äntligen är det helg för mig..
har idag på em hjälpt Karin att köra våran häst...(hade slutat jobbet) :-) jo, hur gick det.. efter en halvtimmes försök att få på vagnen och mitt humör började dala, så selade vi på inne och då gick det bra!!!!

Annars idag har jag promenerat ungefär hela dan... fram och tillbaka från bete med hästar..synd att jag inte hade min stegräknare med mig.. får ta det nästa vecka.. men nån kvällspromenad blir det inte idag iallafall.

Nu har jag varit och gjort kvällens goda gärning.. köpt världens godaste vin.. det skall drickas ikväll.. vet dock inte vad vi ska äta till men nåt blir det väl.. nu ska jag fara mot  "gula huset"..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela