Carolina

äntligen....

Publicerad 2008-06-03 17:23:36 i Allmänt,

... är jag här igen...
kom på att det är inte så bra att byta lösenord kl halv 6 på morgonen och sen försöka gissa sig fram till det rätta, då jag inte kom in på sidan där man byter... men nu har jag bytt och detta lösenord lär jag ju komma ihåg... :)

Nu ska jag åka ner och äta en liten lätt middag i värmen, sen ska jag tvätta bilen...
fåglarna har använt mitt biltak som toalett.. helt otroligt det finns hur mycket mark som helst ute att skita på men nä... dom måste skita just på min fina bil.. *morr
 tur att Hunken har ett super-duper-jätte-bra-medel som han har lovat att jag får låna... Tack!!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-06-06 23:41:58

Det verkar vara allmän fågeltoalett där, för min är också full i fågelskit.. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela