Carolina

Lätt seg...

Publicerad 2008-07-10 08:19:10 i Allmänt,

Nu sitter jag på mitt arbete och har insett att denna dag inte kommer gå i rappet, varesig av sig själv eller av mig...
för det första så är jag jätte förkyld även idag och har varit det i en vecka nu.. jippi!! :(

Sen var jag igår på "skördefest" med mina hö-arbetskamrater.. villsäga.. Jag, Roosa, Hunken, Chefen, Rolf, och Evald.. vi var till Orbaden och åt och drack... det var trevligt och jätte god mat.. men jag känner att jag har en liten träkeps idag.. fast jag ska nog skylla på förkylningen tror jag...den tar liksom ändå över på nåt underligt vis.. nåja.. nu ska jag dricka en kopp kaffe, ge mig själv en el stöt och sätta lite fart...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-10 11:32:14

Vad ska jag skyla på då? Hunken eller?

:-)

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-10 11:32:38

Eller skylla är det ju bättre att det står kanske...

hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela