Carolina

Unna dig själv något..

Publicerad 2008-01-30 19:46:31 i Allmänt,

Folk säger att man ska unna sig själv saker ibland...
Det har jag gjort idag..
jag kände att efter dessa 3 veckor med "rätt" mat och en väldigt god diciplin.. är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv, har nog aldrig varit så duktig men jag har ju inte tidigare bestämt mig heller...
så idag inhandlade jag en parfym eller det var två i ett... dom lucktar så gott så det är helt otroligt... har ju haft en utav dom tidigare men jag tappade den flaskan i golvet så den gick sönder... men parfym är tyvärr inte billigt.. men det är ju ändå värt pengarna när man får gå runt och lukta gott.... :) 
image58                  image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela