Carolina

jullov..

Publicerad 2008-01-03 12:53:00 i Allmänt,

Denna jul har nog varit den absolut bästa jul jag haft.. på väldigt länge..... helt fantastiskt!!!!
ledig från jobbet i ett antal dagar.. bara gjort det jag velat.. ridit Signe hon är även nu inkörd.. och har skött sig toppen!
Har även haft fantastiskt sällskap i några dagar mellan jul och nyår.. TACK Hunken!! ;-) 
nu glider jag mest omkring dom här sista dagarna innan jag börjar jobba igen på måndag..sover till 11.. (får inte kliva upp tidigare) promenerar med min hund.. tittar på tv.. äter... funderar på om jag måste göra nåt.. men nej.. fast idag var jag uppe i ottan och red på ridskolan kl.8 sen när jag kom hem så red jag en häst till... lite tråkigt det här med isen under snön... väldigt halt.. men jag och Daisy blåste på i ett snabbare tempo än skritt då gick det fint...det snöade i ögonen på mig så att tårarana sprutade och mascaran rann.. jag som hade gjort mig fin idag.. för vem?? hm.. hästarna?! vad vet jag.. nu ska jag gå och tvätta bort resterna. det svider i ögonen...

image30

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-01-03 17:00:45

Nä jag skulle inte gjort nåt heller om jag var ledig...
Nu har jag i stället pulsat omking på stackars snösura hästar :-)
Dom tycker inte att livet är toppen..
Jag har för övrit även bovlånat din jacka, den gröna. För det gick inget bra med fleecis och två meter snö i timmen.
Och tänk jag blev kär..Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna övertala dig, så att jag får köpa den av dig...hepp..
Nu ska jag dit och pulsa åt dom lite kvällsmat efter jag har masserat. Det gäller attt gå ut med fullt ös när man väl börjar att jobba..Dumt drag, men då blev det..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela