Carolina

Go Morgon Carolina!!

Publicerad 2008-01-06 08:08:51 i Allmänt,

Tänk vad liten man känner sig ibland..... alla som känner mig vet att jag inte är så liten, men nu när jag skulle släppa ut en av våra hästar så tror jag faktiskt att jag inte syntes alls...
 ja.. praktiskt taget så tänket han gå rakt över mig.... då känns det lite som att..
HALLÅ!!! SER DU INTE ATT JAG STÅR HÄR!!!!!!! jag är ju ingen liten myra direkt som inte syns... 
oj.. hoppsan och så krockar man och sen ställer han sig på bakbenen och viftar argt som att det var mitt fel att jag inte flytta på mig.... Fantastiska djur...
men hästar är oxå det bästa som finns och jag är så tacksam att jag får ha dom i min närhet!! 


image41

    
                                                                                            Daisy & Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela