Carolina

Funderar..

Publicerad 2008-01-18 23:26:23 i Allmänt,

Undra vad jag ska göra med mitt liv.. fick mig en funderare här ikväll när jag träffade Sonny.. han tyckte väldigt mycket och jag vet ju innerst inne att han har rätt i nästan allt han säger, det är nog det som gör att det är lite jobbigt att höra.. men samtidigt är det jag har här väldigt bra just nu.. så nöjd som jag är nu har jag  inte varit på väldigt  länge... allt är inte super toppen men det tänker jag inte begära att det ska vara heller.. men jag är nog inte lika bitter inombords längre.. inte vad jag tycker själv iallafall... får helt enkelt göra en + och - lista med allt vad mitt liv innehåller och se om jag är redo för en drastisk förändring eller om jag bara ska vara där jag är just nu och njuta..... för vissa stunder gör jag verkligen det....

Go natt och sov sött!!


Red Rose

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-01-19 14:38:48

Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela