Carolina

...

Publicerad 2008-01-04 14:49:18 i Allmänt,

Jaha..vilken konstig dag detta blev.. igår gick jag och la mig 19.30 dock med hjälp av lite piller.. sov till 10 i morse... men smärtan i nacken är nästan borta.... vilket jag är väldigt tacksam för...jag blir lite off när jag sovit så länge, kommer liksom aldrig igång igen... tog ett varv runt vågen med Matilda sen tittade jag lite på tv.. nu är jag hos mormor och morfar och letar tant kläder åt mor... hon ska vara med i Tanthoppet i morgon med Bella hoppa 50cm.. bra mamma bra.. jag tror du klarar det... dock utkädd till ja just det TANT!!!
Vi har funderat på vad som kan vara tant musik??? lite svårt... ska fundera vidare..


image39

 
                                                                                       Mormor & Morfar

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-01-08 23:31:52

tant + pretty women...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela