Carolina

Tänk att det ska vara så svårt...

Publicerad 2008-02-20 17:06:54 i Allmänt,

..att åka härifrån...
kan ju bero på att jag inte vill hem och städa.. det är städa som gäller idag.. men jag vet sen tidigare att jag säkerligen inte kommer göra det.. har ju ingen anledning heller mer än att det är fruktansvärt skönt att gå och lägga sig när det är ny städat....hm...och att vakna...
måste även åka och inhandla mat.. gjorde ett försök på Lidl igår men jag hittade absolut ingenting som gick att äta där.. köpte endast det jag åkte dit för att handla...
måste på Prix...eller..Hemköp...eller...Ica kvantum..oj, nu blev det svår...
hundmat inhandlas på Prix, grillad kyckling på Hemköp och broccoli-morots påsen på Ica... men jag ska inte ha nåt av dessa saker..jag ska ha ägg... så nu har jag ångest....hepp.. ska fundera på vägen till bollnäs nu..

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-02-20 19:41:34

Finns Svanen kvar på Blomkransen, så kan du ju ta den som omväxling...
Ägg har dom nog:-)

Postat av: Carolina

Publicerad 2008-02-21 14:41:20

Jag vet faktiskt inte om den finns kvar.. ska kolla upp det.. :)

Postat av: mamma

Publicerad 2008-02-21 23:34:59

anledningen att det är skönt att lägga sig och vakna när det är fint omkring, är väl en stor anledning.. Tänk vilka friska energier!!!!!!!!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela