Carolina

sovmorgon..

Publicerad 2008-02-28 08:21:03 i Allmänt,

trodde jag...
var uppe med tuppen i morse.. nu är jag i Runemo och ska rida Signe med mor.. tänkte att det är lika bra att rida på morgonen så har jag hela dagen på mig att göra det jag vill..
ska åka upp norr och äta lunch.. kanske lite långt för en lunch, tycker en del.. men det känns som att jag vill det... och då gör jag det också..
jag har ju faktiskt semester...
ska även praktisera min finger känsla så då kommer nog ridningen gå super hädanefter när jag får sån där fiiin fingerkänslan att jag knappt behöver hålla i tyglarna.... hoppsan vad skrev jag nu!!!!!! tänk att det kan komma ut grodor så här tidigt på morgonen... hepp

Ha en bra dag alla!! Det ska jag ha!!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-02-28 19:32:22

HAHAHA...jo du det är bra
att träna den där fingetoppskänslan....i ridningen.... HAHAHA.....
Eller man kan undra om det bara är fingertopparna som skall öva...
:)

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-02-28 20:21:56

Hehe...jodå, det finns fler som har tränat den idag..hoppsan, vad skrev jag nu...
Ja här tränas det både här och där;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela