Carolina

Söndag

Publicerad 2008-02-18 10:56:54 i Allmänt,

Igår var min plan att ha sovmorgon,rida min häst när det var ljust ute och sen lägga mig i tid...
hm... vad blev det..
jo, sovmorgon hela dan.. hade ju Hunk besök så det var lite svår att kliva upp och göra nåt vettigt.
inhandling på ica kvantum som tog ungefärt 1 timme innan vi kommit på vad vi skulle äta..
sen red jag min häst dock i mörkret men det gick strålande..
åkte till gula-huset där Hunken höll på att laga mat då var klockan kvart över åtta.. åt sen maten och började kolla på King Kong.. tänkte att jag skulle bara se lite.. men nej då.. vart sittandes framför tv:n hela filmen ut och den är ju inte kort.. har inte sett den förut.. tyckte faktiskt att den var ganska bra...
klockan blev dock 1 innan jag låg i sängen..
det som nu är det bästa är att när jag vaknade i morse så var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.. det kommer väl nu efter lunchen...som vanligt!!!


king kong
                                       

Kommentarer

Postat av: TH

Publicerad 2008-03-01 20:55:56

Ja, du va ovanligt morgonpigg faktiskt...........

Postat av: Carolina

Publicerad 2008-03-02 07:33:53

ja.. eller hur?! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela