Carolina

Näää...

Publicerad 2008-02-19 17:44:08 i Allmänt,

..jag har tandvärk.. det känns som att halva ansiktet är en stor böld... j-la vis-doms-tand.. inte tror jag att jag blir visare bara för att den kommer ut... det som sker är väl att det blir en tand mer att borsta bara och att det gör ont.. jag blir så less..
nu ska jag ta och slita mig från datorn och åka hem.. undra vad jag ska försöka göra för mat idag då? kanske ägg och bacon.. som vanligt.. eller lite broccoli.. hm..måste nog tänka vidare på det.. 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-02-19 20:57:18

Mitt tema idag har varit...morot...tjohoo

Postat av: Helena

Publicerad 2008-02-20 09:48:35

Ja, jag äter ju inte så nyttigt jag då...men jag har ätit tortelinisoppa......mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela