Carolina

...

Publicerad 2008-02-27 17:01:19 i Allmänt,

Idag är det en mindre bra dag...
men snart är den slut och jag är ledig i två dar...ska bli skönt..
 har en massa att göra men just nu känns det som att jag vill skita i allt och bara låsa in mig hemma...
har ont i nacken och allmänt nere... nacken börjar dock bli lite bättre..
Tack Camilla!!

nu ska jag åka hem,äta nåt gott och inte göra nånting.. jo, mata fiskarna!!!
skulle även behöva gå en promenad runt vågen oxå för både min och Matildas skull..
det brukar vara skönt med en promenad när man inte är på jätte topp humör...
så det ska jag nog göra, om jag inte somnar i soffan.. då blir det en tur upp på kullen bara...

Kommentarer

Postat av: lillasyrra

Publicerad 2008-02-27 21:02:55

Nu är det slut på det lugna..
FÖR IMORGON KOMMER JAG HEM

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-27 22:13:24

Have a nice vacation!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela