Carolina

Salong Donnas modevisning

Publicerad 2008-04-08 15:51:23 i Allmänt,

Var jag på i torsdags.. 
Det blev en bra kväll..riktigt trevligt och väldigt bra visning.. lagom lång och det hände nåt hela tiden.. det blev aldrig sådär tråkigt som det kan bli ibland...
min brors flickvän var en utav 100 mannekänger (eller vad man kallar dom)..  som visade olika frisyrer och lite kläder.. allt var sådär "mycket" som det ska vara på en modevisning..
kolla in hennes ögonfransar!!! helt fantastiska...
tyvärr är bilderna lite suddiga,det var svårt att få nå bra kort med min lilla kamera. ha också en lite filmsnutt men jag vet inte hur man får in den här... Bra jobbat N!!! :)


Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2008-04-09 11:12:14

Hon har ju typ ett häx ansikte på bilden där bara ansiktet är med på färgat.. Hon ser helt galen / tokig ut :O xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela