Carolina

Grattis Carolina!!

Publicerad 2008-04-07 16:47:12 i Allmänt,

Ja, då var det min födelsedag idag..
tänk.. när jag var liten tyckte jag att dessa dagar som har varit nu sen min bror fyllde år var världens längsta dagar.. men jag tycker inte det nu.. känns som att denna helg bara har rusat iväg...

så vad har jag gjort då..
Hopp tränat Signe för Uffe både lördag och söndag, gick jätte bra...
Lördags kväll tillbringade jag i Arbrå, vi grillade och det blev fantastiskt gott.. smakade sommar... Mmmm..
drack vin till och tittade på Beck.. men jag somnade som en gris i soffan.. jag var trött!!! :)


    

Nu ska jag åka ner till "gulahuset" och dammsuga för det ska bli kalas där ikväll.. Hunken ska göra tårta!!!
Tack Tack säger jag... :)

           

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-04-07 17:06:05

Grattis :)

Postat av: Snilsson

Publicerad 2008-04-07 18:23:19

Ja, grattis! ;-)

Postat av: Helena

Publicerad 2008-04-07 23:16:31

Grattis Grattis!! Hoppas tårtan var utsökt....med massor av grädde :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2008-04-08 10:50:06

Tack Tack!! Tårtan var jätte god..
jag smakade en liten bit!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela