Carolina

vad vill ni äta??

Publicerad 2007-11-19 19:30:08 i Allmänt,

Mamma:  -vad vill ni äta??
Jag:  -spelar ingen roll..
Syster:  -vet inte..
Mamma:  -jag vill ha blodpudding..
Jag:  -ja, det blir bra..
Syster: surt  -nä.. (skrynklig som ett russin)
Mamma:  -vad vill ni ha till, om vi kokar ris då??
Syster: surare än surast  -egentligen vill jag inte ha nåt, jag vill bara sova, är så himla trött...
Mamma: fortfarande positiv  -kyckling??
Jag: alltid lika positiv till allt mor säger  - JA!!!
Syter:  - NÄ!!! (skrynkligare än ett ruttet russin)
Mamma:  -du får välja, antingen blodpudding eller kyckling??
Syster: med tårarna rinnandes  -KYCKLING!! sen stampade hon sig upp för trappan......

Jag minns, jag har också varit 12år och haft tårkanalerna väldigt nära ögonen..
men jag tycker om min syster mycket, det ska hon veta...
Och inte att förglömma, en eloge till vår kära mor!!!

image21

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2007-11-19 21:39:56

Kram!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela