Carolina

utan min bil

Publicerad 2007-11-07 16:22:12 i Allmänt,

Min bil är ju trasig som dom flesta vet... jag tycker ändå att dom här två veckorna har funkat ganska bra... med otroligt snälla folk runt mig (Tack!) och en jobb buss som är ledig..... ibland! så går det..
men nu så MÅSTE jag börja ta tag i att leta en ny... TH ska ju titta på min och se om det är nån idé att göra nåt åt den eller om den får åka till skroten... men jag tycker att det är otroligt svårt att leta en ny.. eller ny för mig iallafall.. vet ju på ett ungefärt vad jag vill ha.. måste kunna dra transport nu när min/vår häst snart ska ut på tävlingsbanan... förhoppningsvis!!!! :)
Idag var det ett problem att vara utan bil, men TH är fantasisk och ställer upp... han ska till och med följa med mig till hästen!!! :) jag sa att jag kunde åka lokaltrafik men innerst inne så ville jag inte... :-( är så fruktansvärt jobbigt att behöva anpassa sig till tiderna... när man inte är van... och här där det inte är storstad så går dom ju inte direkt jätte ofta.. i helgen är det bil letande som gäller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela