Carolina

10.00 pip!

Publicerad 2007-11-02 09:45:41 i Allmänt,

Nu är kl. snart 10 och det kurrar i fikatarmen men här på vårat jobb har alla tagit semester och då även mattanterna.... eller är dom kanske bakfulla än?!?!?! :) haha! vi får nu antingen äta en väldigt TORR barackskorpa med tillhörande väldigt GULT baracksmör och till detta kaffe utan mjölk......... Eller så tar vi antingen den svarta springaren eller den blå och blåser ner på ica supermarket i storstan ARBRÅ och inhandlar något godare... jag och min bitchiga kollega måste nu ha en överläggning om detta...... jag tror efter att ha arbetat ett tag med henne så tror jag att hon står över barackskorpan med tillhörande baracksmör.... och köper nåt gott på ica supermarket!!!! TADA!!!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2007-11-02 12:15:42

Ja du..det blev ju varken hackat eller malet eller nånting av denna fikilifika....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela