Carolina

i natt....

Publicerad 2007-08-29 14:06:27 i Allmänt,

jag hade världens konstigaste dröm i natt.. kan inte sluta fundera på den...  det var väldigt skumt... det kom fram 2 blodiga killar och den ena drog mig framåt sådär jätte fort och jag åkte liksom ovanför marken.. typ som i filmen den onda cirkeln när hon åker fram på tårna.. fast jag låg på rygg.. snurrigt.. sen låste dom in mig i ett hus där det försegick en massa slaveri... mycket otrevliga saker såg jag där... i huset alltså.. sen när jag insåg att jag var inlåst och det började bli väldigt otäckt.. då som i alla drömmar vaknade jag... den svenska prinsen var oxå med... fast det var lite innan.. jag var då utomlads med familjen.. min närmaste arbetskamrat och några fler......  detta blev snurrigt men typ så var det.. och lite mer...hm..

Kommentarer

Postat av: närmaste arbetskamraten..

Publicerad 2007-08-29 14:44:49

tycker att du har undanhållit svenska folket dom smaskigaste detaljerna....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela