Carolina

Helg... :)

Publicerad 2007-08-17 16:39:10 i Allmänt,

Jippi.. nu är det snart helg.. har bara nån liten uppgift kvar på mitt arbete sen så.. bär det av hem med en rasande fart.. ska nog inhandla nåt gott på vägen... det är ju faktiskt fredag... bror ska sen ta min bil och ha den tills i morgon, så jag får gladeligen promenera om jag vill göra nåt.. men det går ju ingen nöd på mig så...
ska nu ringa min vän Mattias nere i skåne och se om han tänker åka upp hit i helgen och ha kurs eller om han har lagt ner det.. skulle ju vara riktigt skoj att träffa han..var ju ett tag sen sist..
 min andra vän åker till stockholm nu när han har slutat jobbet och blir där tills på måndag... lite trist tycker jag, om jag ska vara ärlig.. men men så är det.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela